9 راهکار برای اتاق خلوت و منظم

9 راهکار برای اتاق خلوت و منظم

“با این ۹ راهکار اتاق خلوت و منظمی داشته باشید”

وقتی همه کارهای شما به هم گره خورده و موعد تحویل پروژه ها گذشته، نظم و ترتیب اتاق دیگر معنایی ندارد. به همین دلیل دفتر کار خانگی معمولا مکانی شلخته است. اما باید قبول کنید که وقتی اتاق کار شما مثل بمب منفجر شده نمی توانید خوب تمرکز کنید. سر عقل بیایید و با به کار بردن این استراتژی های طراحی دفتر کار خانگی خود را تبدیل به مکانی مرتب، دلپذیر و کارآمد کنید. از دسته بندی کاغذها گرفته تا حقه های هوشمندانه مخفی کردن کابل ها، این راهکارها کمک می کنند محیط کار خود را در کوتاه ترین زمان مرتب کنید.
۱-تخته پیغام چندمنظوره درست کنید. ۱ تخته پیام رسان در بهینه سازی و ظاهر هر دفتر کاری کاربرد دارد. نه تنها مرجع اعلام جلسات مهم، کارهای روزمره و ایده های قدیمی قابل تامل می باشد، بلکه عنصری تصویری است که خلاقیت و راندمان را افزایش می دهد. اگر کاربردی اضافه تر می خواهید از تخته وایت برد یا تخته گچی آهنربایی استفاده کنید تا بتوانید روی آن بنویسید و کاغذ بچسبانید، مثل تخته ای که به این فضای کار دنج و فشرده در تصویر زیر، سرمشق می دهد.

ادامه مطلب

مطالب مشابه...

0 افکار در “۹ راهکار برای اتاق خلوت و منظم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *