نکاتی در طراحی فروشگاه کیف و کفش

کفش1

شاخص1

هر فروشگاهی بسته به نوع فعالیت و صنف کاری اش به طراحی متفاوت و خاصی نیازمند است. طراحی داخلی هر فروشگاهی در مرحله اول باید قدرت جذب مشتری را داشته باشد و فروشگاهی دکوراسیون متفاوت و منحصری دارد که بتواند این کار را بیش از رقیبانش انجام دهد. در دکوراسیون و طراحی  فروشگاه کیف و کفش ابتدا باید به نوع زنانه، مردانه، بچگانه و اسپرت بودن آن توجه کرد، زیرا هر یک از این فروشگاه‌ها طراحی خاص خودش را می‌طلبد. فروشگاه بچگانه باید شاد، هیجان آور و پرکشش باشد، فروشگاه اسپرت باید تحریک کننده، پرانرژی و پرنشاط باشد و فروشگاه کفش‌های رسمی باید پرابهت و با وقار باشد. اگر با برند خاصی قرارداد دارید، سعی کنید آن برند را در نمای بیرونی برجسته کنید و از دکوراتیو هماهنگ استفاده نمایید. از ازدحام و شلوغی اجناس در کنار هم بپرهیزید، زیرا بی‌نظمی ذهن را خسته می‌کند و اجازه انتخاب صحیح را نمی دهد. سعی کنید از صندلی‌های کافی برای امتحان کردن کفش‌ها استفاده کنید و آینه‌های قدی را به تعداد کافی فراموش نکنید، زیرا یکی از عوامل جذب مشتری این است که لذت زیبایی جنس را حس کند. نورپردازی بسیار عامل مهمی است، سعی کنید حتما آن را در نظر داشته باشید.

مطالب مشابه...

0 افکار در “نکاتی در طراحی فروشگاه کیف و کفش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *