نکاتی در طراحی دکوراسیون مغازه

شاخص 1
هر مکانی بسته به موقعیت و شرایط حضور افراد، چیدمانی منحصر به خود را می‌طلبد تا افراد بتوانند حس ارتباط گیری با آن فضا را درک کنند و بتوانند از توقف در آن مکان لذت ببرند و احساس آرامش کنند. یکی از این مکان ها، مغازه و مکان‌های تجاری است که بسته به نوع فعالیتشان، دکوراسیون منحصر به خودشان را می‌طلبند. باید سعی کنید در طراحی و دکوراسیون مکان‌های مختلف، از عناصر معماری خاص و مرتبط با همان مکان استفاده کنید؛ مثلا برای دکوراسیون مغازه‌های پوشاک باید نکاتی را در نظر بگیرید. نوع صنف، اندازه مغازه، نوع مشتریان و مکان جغرافیایی مغازه، هرکدام از این عناصر نقش بسزایی برای جلب و جذب مشتریان دارند؛ برای مثال در دکوراسیون مغازه‌های پوشاک زنانه سعی کنید رنگ‌های شیک و جذاب را به معرض نمایش بگذارید و دکوراسیون ویترینتان را با رنگ‌های هم خانواده آذین کنید تا جلب نظر کند و مغازه‌ای ایده آل و مدرن به نظر برسد. سعی کنید لباس‌ها را طوری قرار دهید که در معرض دید مشتریان باشد و به راحتی به اجناس دسترسی داشته باشند. از نورپردازی مناسب برای هرچه پرجلوه‌تر به نظر آمدن اجناس استفاده کنید، چراکه نور نقش محکم و اساسی‌ای را در بزرگ نمایی دکوراسیون ایفا می‌کند. سعی کنید در طراحی دیوارهای مغازه از رنگ‌های گرم و جذاب با هارامونی متقارن استفاده کنید و از برخی دیوارکوب‌های هماهنگ برای زیبایی فضا بهره ببرید. استفاده منظم و بجا از اجناس در محل مناسب، به شدت در جذب مشتری موثر است.

مطالب مشابه...

0 افکار در “نکاتی در طراحی دکوراسیون مغازه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *